One And Only

Alla inlägg den 11 april 2010

Av oneandonly - 11 april 2010 18:13

Nu behöver jag DIN hjälp !!

Skriv en komentar vilken artist du vill att jag ska skriva om (även böcker och filmer)

NU !!

Gör du det inom dom närmaste 15 minuterna kommer jag att göra ett inlägg med din blogg eller hemsida..!

Kom igen desstu fler desstu bättre :)

Av oneandonly - 11 april 2010 17:53

Ja v.15 eller v.16 är den här.

En helt egen bok som kommer att vara skriven av mig. Kaptilena kommer läggas upp hand efter hand (ca 2 i veckan)

Jag hoppas att ni kommer gilla den och vilja läsa den. Jag är själv nöjd med den en så länge. Det är en fantasy. Nedan står det lite om den.



Caitlyn bor i Lund med sina föräldrar. Hon är magiker precis som hennes pappa. Hennes mamma är häxa och bär på dom flammande krafterna. Det hon inte vet är att hon också är häxa. Caitlyn lever precis som vilken tjej som helst och försöker att inte använda krafterna för mycket. Men i mitten av sommarlovet börjar det hända olika saker med Caitlyn. Hon drömmer mardröm varje natt, hon och en kille springer i koridoren på skolan. Efter ett tag hände det mer och mer. 

Skolan har precis börjat och en ny kille börjar, Liam. Han är bekant, men vart har hon sett honom ? 


Vad tror ni ? Verkar den spännande ? 

Ha det så bra <3

Av oneandonly - 11 april 2010 17:34

Bara för att ha något annat att skriva om, än Desperate Housewifes så tänkte jag skriva om den nya boken Frost som är skriven av Maggie Stiefvater. Boken handlar om:


I åratal har Grace betraktat vargarna i skogen bakom huset. Speciellt en varg fascinerar henne - vargen som räddade livet på henne som barn.

Hennes varg.

Sam är den vargen och några dyrbara månader varje sommar får han vara människa innan frosten och vintern tvingar honom att förvandlas igen.

 Ödet för dem båda samman och nu kan de inte leve utan varandra. Man vintern är nära och Sam för en ojämn kamp för att förbli människa och för att få stanna hos Grace.


Jag har själv precis börjat läsa den och tkr att den är underbar. Många som gillar Twilight ska verkligen ge sig på denna serien. Den är ganska lik men ändå så långt ifrån. Det finns fler böcker av Maggie och dom kommer jag att skriva om så fort jag fått tag på dom och börjat läsa dom. Iallafall dom som hör till Frost.

Som det ser ut nu kommer frost att bli film.   


God läsning

Av oneandonly - 11 april 2010 17:25

HejHej !

Hoppas att det inte göra så mkt att det inte blev så många inlägg denna veckan. Jag är hemskt ledsen, men det har hänt så mkt annat och därför inte kunnat upptadera så ofta. Så därför blir det en Desperate Housewifes vecka till där jag ska försöka hinna med resten av skådisarna och lite annat smått och gott :D

Ha det så bra <3

Av oneandonly - 11 april 2010 17:08

Nicollette Sheridan

Namn: Nicollette Sheridan

Ålder: 46år (blir 47år 2010)

Född: 21 november 1963

Filmorgrafi: Nicollette har medverkat i olika filmer osv. Men den hon är mest känd från är Depserate Housewifes där hon spelar Edie Britt / Williams.

Extra: Nicollette är från England. Nicolette avslutade sin karriär i Desperate Housewifes i sensong 5. När Nicollette själv sa att skaparen av Desperate Housewifes slog henne över huvudet.


  



Av oneandonly - 11 april 2010 16:56

Marcia Cross

Namn: Marcia Anne Cross

Ålder: 48år (blir 49år 2011)

Född: 25 mars 1962

Filmorgrafi: Marcia har varit med i många filmer. Ände sen 1984. Men dom största rollerna hon har haft och har är i Melrose Plays och i Desperate Housewifes där hon spelar Bree Van De Kamp / Hodge.

Extra: 20 Februari 2007 fick Marcia tvillingar. Vilket drabbade serien och Marc Cherry ( Manusförfattare för Desperate Housewifes) fick ändra i manuset.


  

En fin bild på Marcia !



Av oneandonly - 11 april 2010 09:28

Miley Cyrus kommer att flytta hemmifrån när hon fyllt 18år gammal. Förmodligen kommer hon att flytta ihop med sin pojkvän Liam hemsworth.

Källa

  

Av oneandonly - 11 april 2010 09:20

Felicity Huffman

Namn: Felicity Huffman

Ålder: 47år (blir 48år 2010)

Född: 8 December 1962

Filmorgrafi: Felicity har medverkat i olika filmer. Men den hon är störst från är nog Desperate Housewifes. Där hon spelar Lynette Scavo.

Extra: Felicity är gift med William Hall Macy, Jr och dom har två döttrar tillsammans. 


  

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards