One And Only

Alla inlägg under april 2010

Av oneandonly - 26 april 2010 16:44

Hejsan !

Jag skulle vilja tacka alla som har besökt oss och komenterat. Ni ska ni bara bli fler.. hahahah   

Därför startar jag en liten "tävling" för alla som vill ha lite extra reklam utan att betala 10:- för Ramljuset.

Alla som komentera under "Twilight" veckan är med och tävlar. Och jag hoppas att vi inte vill ha SPAM eller taskiga komentarer. Vill ni inte komentera behöver ni inte och ingen kan tvinga. Men förstå också att vi har möjligheten att ta bort din komentar om vi tycker att den inte är trevlig.

Skriv gärna med din blogg eller hotmail, så jag kan mejla om du vinner.

(Pris: att få synas på vår blogg i en vecka, antingen med din hemsida, hotmail/msn eller blogg. Välj själv)

Ha det så bra !<3

Av oneandonly - 26 april 2010 16:29

Här har ni del 2 av min egna berättelse..

Trevlig läs stund.




”Heeeej” Stephenie stod vid skolporten och väntade på mig. Jag sprang fram till henne och kramade om henne. Vi hade inte sets på minst tre veckor.

”Hur mår du?” sa hon och vi gick in.

”Ganska bra, själv då?” jag sänkte rösten och kollade på henne.

”Det är bara bra, men hur går der med drömmen, du vet!” Hon öppnade sitt skåp. Jag öppnade också mitt skåp och hängde av mig min tröja.

”nja, det är nog inte läge att ta det nu.”

”Varför inte?” Stephenie kollade på mig, men i samma stund kom det ett gäng killar fram till oss.

”Men vem är det vi har här då?” sa kille som stod längst fram. Han hade en svart T-shirt och ett par knä långa shorts.

”Så Matthew fick inte spöket” viskade jag och vi båda började skratta.

”Sluta flabba” killen kollade osäkert på mig och drog handen genom sitt korta hår.

”HEY!” alla hoppade till av ljudet som ekade i hela korridoren.

”Låt dom tjejerna va!” Det var en kille i svarta jeans och ett vitt linne och ovan på det hade han en rutig skjorta.

”Vem tror…” killen i jeans kollade in i Matthews ögon och på något konstigt sätt fick han honom att gå där ifrån. Gänget följde efter och killen sträckte fram handen och sa

”Förlåt, jag heter Liam” Jag tog hans  hand och sa

”Caitlyn, det här är Stephenie, vem är du?” Han var bekant, men inte från skolan. ”Jag är ny, men har vi setts innan?” han höjde ögon brynet och tog ner sin hand. ”Jag svalde hårt och svarade

”Jag vet inte, men tack för, ja”

”Det var väll inget” han log och gick igenom dörren till matsalen.

”Fy det var läskigt!” Stephenie stängde sitt skåp och vi gick till vår första lektion denna terminen.




Var med och komentera vad just du tycker om denna berättelse. Skriv in och var med och tävla om länkning till din blogg mm. Mer skrivs senare...

Av oneandonly - 26 april 2010 15:51

Hejsan !

Jag är sjukt ledsen för att jag inte la in andra kapitlet förra veckan. Men jag lovar denna veckan kommer ni få MINST 2 kapitel.

Redan idag kommer det ut ett.

Ha det så bra :)

Av oneandonly - 26 april 2010 15:43

Nikki Reed

Namn: Nicole "Nikki" Houston Reed

Ålder: 21år (22år 2010)

Född: 17 maj 1988

Filmorgrafi: Nikki har gjort en och annan film, men dom som har betytt mest är nog Thirteen (som hon själv var med och skrev manus till) och the twilight saga..

Där hon spelar Rosalie Hale.

Extra: Kristen Stewart och Nikki är nära vänner. 

Nikki flyttade hemmirfrån när hon var 14år. (WOW)




  



Här kommer en video som Nikki medverkar i... 


Av oneandonly - 26 april 2010 15:30

Taylor Lautner

Namn: Taylor Daniel Lautner

Ålder: 18år (19år 2011)

Född: 11 Februari 1992

Filmorgrafi: Taylor har medverkat i många filmer. Men dom som har gjort stor skillnad i hans liv är Twilight filmerna och The Valentines Day. 

Extra: Taylor har dejtat Taylor Swift. Han har gjort en av rösterna till Scooby-Doo.

Han har hållit på med kampsport sen han var 6år gammal.



  

En stilig Taylor ;)


Av oneandonly - 26 april 2010 15:22

Här kommer dagens låt :




Det är en av mina favoriter från twilight soundtrack ! :D


Tkr ni också att den är vacker ?? :)




Av oneandonly - 25 april 2010 20:52

Kristen Stewart

Namn: Kristen Stewart

Ålder: 20år ( 21år 2011)

Född: 9 april 1990 Los Angeles, USA

Filmografi: Kristen har medverkat i mååååånga filmer men dom som har haft störst betydelse i hennes karriär är Panic Room, Zathura och The Twilight Saga. Även nu medverkar hon i The Runways med Dakota Fanning.

Extra: år 2009 vann Kristen priset "Bästa kvinnliga skådespelare".

Hon är tillsammans med Robert Pattinson, som spelar Edward Cullen (Giftemål ???.)



  


En vacker bild på Kris ;)


Här är en rolig video med Kristen och Robert !












Skrattar fortfarande ^^

Av oneandonly - 25 april 2010 20:43

Här är dagens låt :




Hoppas att ni gillar den, det gör i alla fall jag ;)


Carro


Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards