One And Only

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

MTV

Av oneandonly - 7 juni 2010 07:34

Inatt sändes årets MTV Movie Awards !

Såg du det ? Jag gjorde inte det ;)


  

Kommer att skriva alla vinnarna här nere :


BEST KISS

Robert Pattinson & Kristen Stewart (Winner)

Kristen Stewart & Dakota Fanning

Sandra Bullock & Ryan Reynolds

Taylor Swift & Taylor Lautner

Zoe Salanda & Sam Worthington



BEST FIGHT

Beyoncé Knowles vs. Ali Larter (Winner)

Hugh Jackman and Liev Schreiber vs.Ryan Reynolds 

Logan Lerman vs. Jake Abel 

Robert Downey Jr. vs. Mark Strong 

Sam Worthington vs. Stephen Lang 


BEST VAILLAIN

Tom Felton (Winner)

Christoph Waltz 

Helena Bonham Carter 

Ken Jeong 

Stephen Lang 


BEST WFT MOMENT

Ken Jeong (Winner)

Betty White 

Bill Murray 

Isabel Lucas 

Megan Fox 


BEST BREAKOUT STAR

Anna Kendrick  (Winner)

Chris Pine 

Gabourey Sidibe 

Logan Lerman 

Quinton Aaron 

Zach Galifianakis 


BEST FEMALE PERFORMENCE

Kristen Stewart  (Winner)

Amanda Seyfried 

Emma Watson 

Sandra Bullock 

Zoe Saldana 


BEST MALE PERFORMENCE 

Robert Pattinson  (Winner)

Channing Tatum 

Daniel Radcliffe 

Taylor Lautner 

Zac Efron 


GLOBAL SUPERSTAR

Robert Pattinson  (Winner)

Daniel Radcliffe 

Johnny Depp 

Kristen Stewart 

Taylor Lautner 


BEST MOVIE

The Twilight Saga: New Moon (Winner)

Alice In Wonderland

Avatar

Harry Potter and the Half-Blood Prince

The Hangover



Här kommer lite bilder från natten/kvällen:

                



Bilderna är tagna från MTVs hemsida Klicka här för att se fler

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oneandonly - 19 juni 2010 17:29

Hejsan :D Visst är hon här inte helt underbar ??     Som dom säger du ska börja i tidig ålder   HAHA SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖT :)   Komentera :) ...

Av oneandonly - 18 juni 2010 17:58

Som ni ser har jag bytat header igen... HAHA x)   Denna gången blev det en "hunk" header..   Vad tkr du ? Snart kommer jag att ladda upp alla olika som har funnits på bloggen så här lång och så får ni rösta på vilken ni tkr är finast/bäst/s...

Av oneandonly - 18 juni 2010 17:45

Nu är det bara 3 hela dagar kvar, sen är dom här. Som många vet kommer Taylor Lautner och Kristen Stewart till Sverige på söndag. Ska du dit ? Om ni ska dit får ni gärna skicka bilder osv..   Är ganska avis på många just nu, men jag ska få ...

Av oneandonly - 15 juni 2010 08:38

Jag är bara tvungen att lägga upp denna låten. Den är sjukt konstig :P     HAHA vad tkr du om den ?   Ha det så bra <3     Muffins, muffins och pastej ...

Av oneandonly - 15 juni 2010 08:35


Idag vill vi på OneAndOnly gratulera Elizabeth Reaser på hennes 35-års dag.....   Här har ni en bild på henne :            Grattis :) ...

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards