One And Only

Alla inlägg under april 2010

Av oneandonly - 11 april 2010 16:56

Marcia Cross

Namn: Marcia Anne Cross

Ålder: 48år (blir 49år 2011)

Född: 25 mars 1962

Filmorgrafi: Marcia har varit med i många filmer. Ände sen 1984. Men dom största rollerna hon har haft och har är i Melrose Plays och i Desperate Housewifes där hon spelar Bree Van De Kamp / Hodge.

Extra: 20 Februari 2007 fick Marcia tvillingar. Vilket drabbade serien och Marc Cherry ( Manusförfattare för Desperate Housewifes) fick ändra i manuset.


  

En fin bild på Marcia !



Av oneandonly - 11 april 2010 09:28

Miley Cyrus kommer att flytta hemmifrån när hon fyllt 18år gammal. Förmodligen kommer hon att flytta ihop med sin pojkvän Liam hemsworth.

Källa

  

Av oneandonly - 11 april 2010 09:20

Felicity Huffman

Namn: Felicity Huffman

Ålder: 47år (blir 48år 2010)

Född: 8 December 1962

Filmorgrafi: Felicity har medverkat i olika filmer. Men den hon är störst från är nog Desperate Housewifes. Där hon spelar Lynette Scavo.

Extra: Felicity är gift med William Hall Macy, Jr och dom har två döttrar tillsammans. 


  

Av oneandonly - 10 april 2010 19:27

Teri Hatcher

Namn: Teri Lynn Hatcher

Ålder: 45år (blir 46år 2010)

Född: 8 december 1664

Filmografi: Teri har varit med i många olika filmer och TV-serier. Så som Lois & Clark. Men den hon nog är mest känd från är Desperate Housewifes. Där hon spelar Susan Mayer (Delfino)

Exrtra: Teri har medverkat i Alvin och gänget 2


  



Hittade ingen speciellt bra video på youtube med Teri. Men du kan själv söka och se om du hittar ngt roligt. Som nog många vet spelar hon riktigt bra och roligt. :)




Av oneandonly - 8 april 2010 15:41

Eva Longoria Parker

Namn: Eva Jacqueline Longoria Parker

Ålder: 35år (blir 36år 2011)

Född: 15 mars 1975

Filmografi: Eva har spelat många olika roller. Men den som nog är den hon är mest känd i är Gabrielle Solis, i Desperate Housewifes

Extra: Eva är även modell. För bland annat Magnum (glassen)

Sedan 7 juli 2007 är Eva gift med basket spelaren Tony Parker.   


Eva Longoria Parker 

Källa


En video med Eva och skådespelaren Jesse Metclafe

Källa





Av oneandonly - 5 april 2010 17:54

HejHej :D

Jag hoppas att denna veckan blir minst lika mycket bloggning. Eller vad tycker ni ?

Under denna veckan ska jag försöka blogga lite om Desperate Housewife. Och då även skådespelarna. Kommer även att skriva om ett par kändisar men denna veckan är det Housewifes vecka :)

Ha det så bra <33

Av oneandonly - 5 april 2010 17:00

Hejsan !

Förlåt för min dåliga bloggning. Har haft fullt upp dom senaste dagarna. Hoppas att dessa inläggen räcker för idag då :)

ha det så bra <33

!

Av oneandonly - 1 april 2010 15:03

Som ni kanske ser så börjar min lista på artister att bli mindre och mindre. Hjälp mig att hitta fler artister som jag kan skriva om. Och ja jag vet att det finns tusentals artister jag kan skriva om. Men jag vill också ha mina läsares artister. 

Ha det så bra <33

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards