One And Only

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av oneandonly - 5 maj 2010 10:49

Ja nu går det att beställa biljetter till Miley Cyrus nya film : The Last Song..

Länk 


Själv ska man gå och se den i helgen om man kan.. Måste ju packa inför näst kommande vecka, fast väskan måste vara typ tum annars kan man ju inte shoppa   




Här är en poster på filmen ..

Vad tkr du ? :) 

Av oneandonly - 5 maj 2010 10:33

Ja.. lite inlägg igen, jag veeett.

Men jag  (Carolina) har legat sjuk måndag, tisdag och nu onsdag.. Idag är den ända dagen jag orkar ta mig upp ur sängen och starta datorn. Jag hoppas att alla andra är friska och pigga för den kommande veckan. Några inlägg idag kommer det att bli men räkna inte med sjukt många. (hahhaaa, om du fatta skämtet skratta    )


Lite info för vad som kommer att hända här på bloggen dom kommande veckorna :


V. 18 - Fortfarande Twilight tema, vilket kommer komma en vecka till i sommar när den nya filmen Eclipse kommer ut...

V. 19 - Jag åker till Irland, därför kommer det nog inte bli så många inlägg denna veckan. Jag har säkert tillgång till en dator men vi ska hitta på en massa saker men det kommer att vara ett litet Irländskt tema den dagen..

V. 20 - Nytt tema. Har några på lager. Men har du några tips ? Komentera så lägger vid det i högen.. (Komihåg desstu större temat är desstu längre kommer temat att finnas och mer att skriva om !   )

V . 21 - Antingen kommer veckan föres tema vara kvar eller så kommer vi att ha en helt vanlig vecka..


Hoppas att ni kommer att läsa om detta. Dagens låt kommer alltid att finnas kvar....

Om jag har hunnit ska jag ha läst första boken av twilight på engelska till V. 20 eller V.21 Kommer nämligen att köpa den på Irland. Kanske fler   


Ha det så bra <3

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards