One And Only

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av oneandonly - 31 maj 2010 18:50

Nu är det bara 20 dagar kvar innan Kristen och Tayler kommer till Sverige.


Biljetterna till Fan Event på hovet i Stockholm släpps den 2 Juni 2010 (på onsdag) i följande städer:



Malmö

Stockholm

Göteborg


Biljetterna är gratis, men du måste vara 13år gammal och max 2 biljetter per person.



Var i god tid !!

Frågor ? Skriv :)



  



Ha det så bra <3


Av oneandonly - 31 maj 2010 18:43

Hejsan !


I helgen spelar Green Day på Ullevi i Göteborg. Biljetterna är slutsålda sen lååångt tillbaka men jag tyckte ändå att det var värt att skriva om det haha^^


Ska ni dit ?

Ni får gärna skriva sedan vad ni tyckte !


  


Vilken är er favorit låt av Green Day ??



Här är i alla fall en av mina:



Ha det så bra <3





Av oneandonly - 31 maj 2010 18:34

I skolan var vi tvungna att läsa boken Sandor //Slash// Ida, sedan skulle vi se filmen.

Här är min recention :


Filmen/boken handlar om:

Sandor från Göteborg och Ida från Stockholm träffas på en chat. Båda ljuger mycket om sig själva och när Sandor en dag dyker upp hemma hos Ida hopar sig problemen. Sandor har rötter i Ungern och hans föräldrar har inte riktigt tagit sig in i det svenska samhället. Han dansar balett, och hans mamma tycker det är den bästa gåvan han har fått. Han blir ofta utfryst, och killarna i hans skola kallar honom för bög. Ida är en partytjej, och får nästan till allting som hon vill. Men hennes pappa bor i USA med sin nya fru och har aldrig tid att hälsa på henne, dessutom är hennes mamma arbetslös och deprimerad. Alla tror att hon är nöjd med sitt liv medan hon egentligen inte är det.



Boken:

Jag själv tyckte att boken var ganska bra. Visst inte den bästa, men nog en av dom bästa som varit "tvungen" att läsa i skolan. 


Filmen:

Boken var mkt bättre än filmen. Vissa saker hade dom ändrat och tagit bort som jag själv tyckte var viktiga. Lite fail i ord osv. Men annars helt okej.



Har du läst den? Sett filmen?? Skriv vad du tkr om den......



Jag ger den 4 stjärnor av 10 möjliga..



  


Carro

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards