One And Only

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av oneandonly - 13 juni 2010 20:36

Bok titel: Som jag vill vara

Författare : Katarina Von Bredow

Handling: Jessica är 15år och super kär i Arvid. Hon träffar honom på en fest och allt går precis som hon vill. Men när mensen inte kommer som den ska blir hon orolig. En gång kan det väll inte hända ? Eller?


Läs och se hur det går för Arvid och Jessica.


Stjärnor : 9 av 10 möjliga. Jag läste faktiskt ut boken på 2 dagar. Den var super svår att lägga ifrån sig. Man vill bara veta vad som händer och vad som inte händer. Katarina skriver super bra. Man har en fråga men man får aldrig svar på den för precis när man tror att den kommer, så kommer det en ny. Verkligen en bok jag rekommenderar. 


  

Av oneandonly - 13 juni 2010 20:32

Hur mår alla ?

Nu har jag sommarlov och massor av tid till bloggen. Fast jag kommer ha massor av annat också för mig så jättemycket blir det inte. Men en liten bok recention kommer det i alla fall bli. Jag har läst ut en av katarina Won Bredow. Kommer in senare ikväll :)

Ha det så bra <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards