One And Only

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av oneandonly - 5 juni 2010 18:26

Lena Meyer-Landrut

Namn: Lena Meyer-Landrut

Ålder: 19år (20år 2011)

Född: 23 Maj 1991 i Tyskland

Musikografi: Lena blev berömd i Melodifestivalen där hon hon vann i ESC 2010 med sin låt Satellite.

Extra: Lena har varit med i olika shower som visats i Tyskland



  



Ha det så bra så länge <33

Här är hennes låt när hon framför det i ESC 2010 !! :)


Av oneandonly - 5 juni 2010 10:58

Idag släpps den nya boken av Stephanie Meyer !

Ska ni köpa den ? Svenska eller engelska?

Jag vet inte om jag ska köpa den, tror jag lånar den på skolan och ser om den är bra och isåfall köper jag den. 

  


Ha det så bra<3

Av oneandonly - 5 juni 2010 10:52

Del 4






Det hade gått flera dagar och Liam hade inte varit i skolan. Efter vi hade pratat på bussen tillsammans snabbade jag mig hem och började bläddra igenom några fotoalbum. Jag hade sett honom någonstans. Efter några timmars kollande hade jag inget mer än att han liknade min kusins kompis. Men han bodde fortfarande i USA, enligt Joe.


 ”Ska du inte äta?” mamma stack in huvudet i dörrhålet med tandborsten i munnen.

”Jo, vänta” sa jag och drog på mig en rosa munkjacka. Jag reste mig upp och gick förbi min mamma som stod och kollade oroligt på mig. Jag gick ner för trappan och ut i det stora köket. Pappa hade redan åkt till jobbet så jag fick äta själv. Jag gjorde min frukost och satte mig vid det ovala bordet. Jag slog upp första sidan av tidningen och rubriken slog mig häpen.


UNG TJEJ HITTAD DÖD PÅ MOTORVÄGEN

 

Ung flicka hittades igår runt 8-tiden mitt på motorvägen. Hon hade rivsår i hela ansiktet, tömd på alla sina ägodelar och nästan inget blod kvar i kroppen.


Jag läste noga tyst för mig själv. Min första tanke var, tänk om jag kände henne. Jag fortsatte att läsa:


Det var en ung man i 15-års åldern som hittade flickan. Så här är hans version:

Jag var ute och gick på grusvägen mot bryggeriet. Jag såg något ligga på motorvägen och var ju tvungen att se efter vad det var. Det kom inga bilar eftersom det var mitt i natten. Jag sprang fram till henne och såg på henne en lång stund innan jag larmade 112.




Vi vet fortfarande inte vad som hänt flickan. Eller vem hon är. Hon hade bruna ögon, långt svart hår. Vet ni vem detta kan vara eller har några mistankar var vänliga att ring till polisen eller mejla till : polisutredning@lund.se.



Jag satt som fast limmad på stolen, gud vad hemskt.


 ”Har du läst om flickan” sa jag så fort jag hittat upp Stephanie i all röra.

”Ja gud så hemskt” sa hon och kramade om mig.

”Vad är hemskt?” det var Liam som frågade och han gick mot oss.

”Flickan vid motorvägen” sa Stephanie häpet.

”Aha, läste ni intervjun?, Det var jag som hittade henne!” han kollade med mysteriska ögon på oss.



 ”Tror du verkligen att det var Liam som hittade henne?” Stephanie drack upp sitt vatten och vi gick och lämnade våra brickor.

”Varför skulle han ljuga?” sa jag.

Stephanie ryckte på axlarna och vi gick ut i det soliga vädret. Tänk att det regnade imorse och nu är det värsta sommaren igen.

”Jag tror inte det, han verkar så skum” sa hon när vi passerade alla mellanstadiebarn.

”Jaja, vi lär väll se något” sa jag och kollade på en flicka som hoppade hopprep vid fotbollsplanen.

”Hur går det med mardrömmarna?, har du fått se hans ansikte?”

”Nej, eller jo hans ögon” sa jag.

”Okej hur såg dom ut då?” Hon lät ironisk.

”Detta låter säkert helt freakat, men dom är röda”

Stephanie kollade häpet på mig och låste sitt skåp.

Av oneandonly - 5 juni 2010 10:46

Miley Cyrus tredje solo platta kommer ut nu i sommar. Närmre bestämt 26 Juni 2010 kommer den ut i våra nätbutiker, men det går redan att boka dom.

Du har kanske hört låten Can´t be tamed ? Så heter även hennes Album.

Har hört två av låtarna på youtbe ( Can´t be tamed och Are you ready), tkr dom är ganska bra. Vad tkr du ?

Har hon gått för långt ?

Ha det så bra <3

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards