One And Only

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av oneandonly - 4 juni 2010 14:10

Hejsan !

Hur mår alla ?

Sitter och samlar lite info om olika artister som snart kommer att komma upp på bloggen.

Hoppas att du får lite ny sommar musik till din dator eller så :)

Ha det så bra <3

Av oneandonly - 4 juni 2010 13:43

Här kommer del 3



Del 3


Den där Liam kom aldrig på några lektioner eller inte på någon av mina, i alla fall. Dagen var slut och korridoren var full av elever, igen. Ljudet av allas röster var ourthärdig. Man fick ont i huvudet bara av att tänka på det.

”Han var väll söt?2 Stephanie log och tog upp sin väska.

”Vem då?” jag började gå mot dörren.

”Han Liam, du vet” hon skrattade.

”Eh, va?” jag kollade på henne med stora förvånade ögon.

”Ja, jag såg nog hur du spanade in honom” hon skrattade högre och klev på skolbussen. Jag gick tätt efter och knuffade till Stephanie så hon föll omkull på sätet framför oss.

”Du lägg av!” Snäste jag och satte mig bredvid henne. Jag kollade bak medans jag tog av mig väskan och där satt han. Ja precis där tre säten bakom oss, Liam.

”Såg du?” jag vände mig om och kollade på honom igen.

”Vem?” Stephanie hade satt på sin mobil och börjat kolla igenom alla sin sms.

”Liam förstås” jag himlade med ögonen och kollade på min egna mobil jag fått av pappa i födelsedagspresent.

”Vad är det med han?” sa Stephanie och kollade frågande på mig.

”Du är fan sjuk i huvudet ju!” hon kollade ner på mobilen igen.

”Lyssna, han sitter där bak”

Vi både vände oss om samtidigt för att se om han var där. Men det var han inte.

”Så, var är han då?” hon vände sig fram igen och bussen började köra.


 ”Vi ses” Stephanie klev av bussen och började gå tillbaka på den tomma grusvägen. Jag själv skulle sitta här ett bra tag till. Bussen körde ut på motorvägen igen och jag startade min Ipod.

”Kan man sitta här?”

Jag sänkte volymen och kollade upp. Liam, va? Han var ju inte på bussen, eller?

”visst” jag stängde av musiken och kollade på honom.

”Oj förlåt, Liam” han sträckte fram handen och log precis som han gjorde sist vi sågs.

”Caitlyn, har vi inte träffats innan?” jag tog hans hand som var iskall.

”Just det, med Matthew” Han vita tänder syntes igenom hans mörka läppar. Han satte sig ner och bussen fortsatte köra.



Var med och tyck till om vad du tkr om denna berättelsen .. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa !
Denna blogg skriver jag om ALLT (inom musik och film)
Någon idé eller frågor ? Skriv till mig så svarar jag så fort jag kan.
Har du någonting du vill att jag ska skriva om ? Mejla mig så fixar jag ett litet inlägg för just dig. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av följande låtar tror du kommer vara en sommarplåga (för dig)
 Hey Soul Sister
 Stero Love
 So big
 Fembot
 Skaka rumpa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Artister

Översätta ?


Ovido - Quiz & Flashcards